نوشته شده توسط : مهتاب

گذرنامه های گرجستان به شهروندان گرجستان برای تسهیل سفرهای بین المللی اعطا می شود. از ۱ ژانویه ۲۰۱۷، ارزش پاسپورت گرجستان به گونه ای است که شهروندان گرجستان بدون احتیاج به ویزا اجازه ورود به ۶۹ کشور و سرزمین را دارند.

امتیاز و ارزش پاسپورت گرجستان

قبل از این تصمیم گیری، گذرنامه گرجستان امتیاز ۶۹ بدون نیاز به ویزا را داشت، که شهروندان گرجستان می توانستند بدون ویزا یا ویزا در هنگام ورود از ۶۹ کشور بازدید کنند. با اجازه ورود جدید بدون ویزا به اتحادیه اروپا، نمره پاسپورت گرجستان به ۱۰۳ رسیده است، که به طور قطع آن را در رتبه ۴۴ قدرت جهانی پاسپورت قرار می دهد.

گذرنامه گرجستان

گرجستان جز ۵۰ کشور دارای ویزای قدرتمند است. در یک تصمیم تاریخی، پارلمان اروپا اجازه ورود به کشورهای اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا را به گرجستان اعطا کرد، از جمله منطقه شنگن، با ۵۵۳ رای موافق، ۶۶ مخالف و ۲۸ رای ممتنع. گذرنامه گرجستان قبلا رتبه ۵۸ را با کشورهای عربستان سعودی، لسوتو، سورینام، پاپوآ گینه نو و قزاقستان شریک بود.
مردم گرجستان این خبر و موفقیت شادی بخش را جشن گرفتند. مذاکرات بدون ویزا بین گرجستان و اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۲ آغاز شد، اما نگرانی های امنیتی دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باعث توقف این مذاکرات شد.

مهاجرت از طریق ویزای گرجستان

بر اساس معاهدات بین المللی و قوانین داخلی کشورها شهروندان گرجستان قادر به سفر۹۰ روزه بدون نیاز به ویزا به کشورهای زیر هستند:
آندورا، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، موناکو، سن مارینو، واتیکان، لیختن اشتاین، ایسلند، نروژ، سوئیس، ایران، قزاقستان، اروگوئه، کلمبیا، هائیتی، ازبکستان، قرقیزستان، ترکیه، تونس، شیلی، برزیل، پاناما.گ

برای امور مهاجرت به گرجستان و احتساب هزینه زندگی در گرجستان آنجا شما می توانید با مشورتی که از مشاورین و کارشناسان وان جورجیا دریافت میکنید اقدامات خود را در راستای تکمیل مدارک انجام دهید.

وان جورجیا همراهی مطمئن و همیشگی شما در بهشت قفقاز،کشور گرجستان



:: برچسب‌ها: اقامت گرجستان، تحصیل در گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهتاب

معنای وکالت در زبان قانون به این معنا می باشد که طبق ماده ۶۵۶ قانون مدنی قانون مدنی بدین صورت تعریف شده است  : (( ماده ۶۵۶ قانون مدنی : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ))

دو نوع وکالت وجود دارد که در زیر به شرح آن می پردازیم:

صحبت از وکالت مطلق به این معنا است که شخصی را برای کلیه ی امور خود وکیل کنند و این وکالت ها شامل: وکالت شامل امور اداری و مالی موکل می ‌شود، مثل فروش یا خرید یا پرداخت هزینه خانواده. بنابراین، در این مدل از اعمال، شخصی که وکیل شده از جانب فرد نیاز به اجازه موکل ندارد. وکالت مقید نیز به این معنا می باشد که قرار وکالت مشخص و معین است و وکیل باید فقط در مورد همان موضوع معین، عمل کند، مثل خرید خانه یا فروش ماشین.

شرایط حق وکالت طلاق

۱) گرفتن حق وکالت زن در جدا شدن از مرد به دو صورت امکان پذیر است یا به روش شرط ضمن عقد نکاح که در سند رسمی ازدواج شرح داده می شود و یا به روش ارجاع به دفتر خانه اسناد رسمی و گرفتن وکالت در طلاق از زوج، اگر زوج خارج از کشور باشد بخشیدن وکالت از طریق تنظیم وکالت نامه طلاق در سفارت یا کنسولگری ایران نیز می باشد.

۲) اگر وکالت در طلاق به صورت درج شده در ضمن عقد نکاح (سند ازدواج) باشد چون به اصطلاح حقوقی عقد ازدواج دائم، قراردادی لازم است وکالت مذکور قابل عزل نیست به عبارت دیگر مرد (موکل) نمی تواند زن (وکیل) را عزل نماید.

۳) اگر گرفتن حق وکالت در طلاق بعد از جاری شدن عقد، و در دفترخانه به زوجه یا فرد دیگری داده شود از سوی مرد قابل باز خواست و می تواند آن را لغو کند. مگر این شرط که مدت داشته باشد و تا زمان تعیین شده مرد حق عزل را از خود ساقط کرده باشد و یا این که در ضمن عقد لازمی وکالت اخذ شده باشد. مرسوم است که در خود وکالت در طلاق، قابلیت عزل و یا عدم عزل و یا مدت آن را درج می کنند.

۴) داشتن وکالت طلاق یا همان تعبیر عامیانه وکالت حق طلاق از سوی مرد به زن به این منظور نیست که مرد دیگر نمی تواند همسرش را طلاق بدهد. مطلقا واگذاری حق طلاق از سوی مرد به زن و یا هر شخص دیگری از لحاظ حقوقی غلط است چون حق طلاق قابل واگذاری نیست. همسر می تواند به شخص دیگری از جمله زوجه وکالت برای طلاق اعطا کند نه اعطای حق طلاق.

۵) مرد می تواند وکالت برای طلاق را به کسی غیر از همسرش نیز واگذار نماید فرض کنید مردی خارج از کشور زندگی می کند، و به برادرش یا شخصی در خانواده اش در ایران از طریق وکالتی که در سفارت یا کنسولگری ایران در کشور محل اقامت تنظیم کرده، وکالت برای طلاق همسرش را می دهد.

۶) هیچکس به خصوص زنی که از مرد وکالت حق طلاق دارد نمی تواند بدون وکیل دادگستری وکالت را اعمال نماید به عبارت دیگر کسی می تواند در دادگاه وکالت کند که وکیل دادگستری باشد. در وکالت در طلاقی که مثلا زن از شوهر دارد، برای طلاق باید از طریق انتخاب وکیل دادگستری برای همسر اقدام نماید. در این راستا زن به استناد وکالت نامه طلاق به وکیل دادگستری مراجعه می کند و بر میزان حدود اختیارات وکالتنامه، برای شوهر وکیل انتخاب می کند و وکیل منتخب، وکیل بون واسطه شوهر می شود.

۷) تکمیل بودن متن وکالت در طلاق بسیار اهمیت دارد و متاسفانه بسیاری از وکالت در طلاق های که دفاتر اسناد رسمی استفاده می شود متناقص هستند. اما از همه بدتر شرط وکالت در طلاقی است که زوج به زوجه در سند ازدواج می دهد خصوص آن ها دارای مشکل هستند. توصیه می شود در این خصوص با وکیل طلاق در اصفهان مشورت نمایید.
۸) مدت زمان طلاق با حق طلاق زوجه و وکالت طلاق زوجه ، همان مدت زمان طلاق توافقی است یعنی کمتر از یک هفته. مگر این که در حدود اختیارات وکالت در اسقاط حق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی نباشد که در این صورت ۴۴ روز بعد از ابلاغ رای امکان ثبت طلاق وجود دارد.
۹) امکان واگذاری وکالت برای مدت اقداماتی که برای طلاق از سوی زوجه (زن) به دیگری و حتی شوهر وجود دارد.اولین موضوع مهم در این مبحث واضح و روشن بودن وکالت در بذل از سوی زوجه است ثانیا می بایست وکالت در خصوص مشخص کردن تکلیف جهیزیه، اجرت المثل، نفقه، حضانت و حق ملاقات فرزندان نیز در وکالت نامه مشخص شده باشد. دوما بهتر است که گواهی مربوط به زمان بارداری یا عدم آن هم از زوجه گرفته شود.

مدارک مورد نیاز برای شروع طلاق با وکالت عبارت است از :

۱) سند ازدواج یا رونوشت شناسنامه زوجه
۲) کپی کارت ملی زوجه ترجیحا کپی شناسنامه زوج 
۳) اصل وکالت نامه محضری طلاق

چگونه می توان به مقاصد خود در رابطه با وکالت به اتفاق نظر رسید این عمر نیاز به بررسی مواردی و توافقاتی بین طرفین دارد که در هر مورد تفاوت هایی دارد و نیازمند تخصص در این زمینه می باشد، شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مباحث و همچنین رسیدن به موفقیت در حق وکالت خود می توانید به موسسه حقوقی در اصفهان با مدیریت وکیل مجرب حامد امیری وکیل طلاق در اصفهان در کلیه زمینه های حقوقی طلاق و امور خانواده مراجعه کرده و مشاوره بگیرید .



:: برچسب‌ها: وکیل معاملات در اصفهان، وکیل افترا در اصفهان، وکیل نفقه در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهتاب

در اینجا به صورت کوتاه به تعدادی از اصطلاحات آجرها اشاره می کنیم. همه ما فکر می کنیم که می توانیم تعریف ساده ای از آجرها داشته باشیم. اصطلاحات فراوانی برای آجر وجود دارد. بیایید باهم به اصطلاحات آجر مرور کنیم.

آجر : از گل پخته شده ای به وجود آمده است که انواع و اشکال مختلفی را در بر می گیرد. و در ساختمان سازی ها از آن استفاده می کنند.

آجر آبخوار : آجر آبخوار یا آجر اشباع شده آن را در آب می گذارند تا آب را به خوبی جذب کند و در مصارفی چون جلوگیری از گرد آجر و قاطی کردن آن با ملات ساختمان کاربرد دارد.

آجر اسفنجی : اجر هایی که دارای شکاف و سوراخ هستند که در مقایسه با آجر معمولی سبک هستند.

آجر ایرانی : همه ما آجر ایرانی را دیده ایم. مانند آجر مربعی شکل.

آجر بهمنی آجر بهمنی نوعی از آجر صاف و سوراخدار است که رنگ آن سرخ است. و بیشترین کاربردی که در ساختمان سازی دارد، برای نمای ساختمان ها است.

آجر پا باریک: به آجر هایی که دو سر آن ها اندازه ی هم نیستند، آجر پا باریک می گویند.

آجر پخ: به آجر های گوشه دار می گویند.

آجر تخت: به آجرهای با اندازه ها و ابعاد بزرگ گفته می شوند که برای کف مساجد به کار می روند.

آجر تراش:  این آجرها لبه هایی یکسان و تیزی دارند که در نما سازی های ساختمان ها با دو روش تیشه داری و ابساب کردن، استفاده می کنند.

آجر تراشه: آجری که به حالت ساییده شده یا تراشیده است و برای مصارفی چون زینت بخشیدن در نمای ساختمان ها از این آجرها استفاده می کنند.

آجر تمامی: به آجرهای کامل اصطلاحا می گویند آجر تمامی

آجر جوش: به آجر هایی گفته می شوند که بسیار پخته شده اند و درنتیجه شکل آنها ناصاف و رنگ آن ها تیره است. زیرا از ته کوره ها به دست می ایند. از اینجور آجر ها در ساخت پی های ساختمان استفاده می کنند.

آجر چله: آجری که ذوب شده باشد.

آجر چینی: به آجر هایی می گویند که برای نما ها روی هم چیده می شوند.

آجر ختایی: این نوع آجر ها از آجر های معمولی بزرگ تر هستند و همچنین از آجر های نظامی کوچک تر اند.

آجر دمبی: به آجر های ذوزنقه شکلی گفته می شوند که در مصارفی چون ساختن بدنه ها و سطوح منحنی استفاده می شود.

آجر دو قدی: به آجرهای پخته و یکدست گفته می شود.

آجر زرد : به نوعی از آجر های زیبا و با دوام می گویند.

آجر سبز زرد : به نوعی از آجر گفته می شوند که در کوره های قدیمی پخته می شوند.

آجر زنجاب: اجرهایی هستند که وقتی در آب قرار می دهند از جوش می افتند. که برای کار با ملات بسیار مناسب اند.

آجر سفال: به آجرهای حفره داری میگویند که ماشینی هستند که این حفره ها برای نفوذ ملات ساختمانی مناسب اند.

آجر سه سانتی: به آجرهایی می گویند که عرض آن ها کم است و برای نما سازی ساختمان به کار می روند.

آجر سر و ته باریک: به آجر هایی می گویند که یک طرف آن ظخیم وطرف دیگر آنها باریک هستند.

آجر سیمانی: این آجر ها از دو قشر یا لایه زیر و رو استفاده می شوند. که لایه زیر موزاییک است و لایه رویی مخلوطی از سیمان پرتلند، پودر مرمر و ماسه خشک می باشند.

آجر فرش: که در سنگ فرش های و کف پوش ها سطح خیابان با اتاق ها از آن ها استفاده می کنند.

آجر فشاری: به آجر های سخت می گویند که با فشردن گل در قالب به وجود می ایند.

آجر قرمز: این نوع آجر ها نا مرغوب هستند و رنگ آنها سرخ رنک اند به همین خاطر در قسمت های داخلی دیوار استفاده می شوند.

آجر قزاقی: نوعی آجر مستطیل شکلی هستند که ابعاد آن ها حدودا ۲۰*۱۰*۵ سانتی متر می باشند. آجر قزاقی مرغوب ترین آجرها هستند که در نما سازی ها استفاده می شوند.

آجز قفلی: آجر هایی که به صورت حروف لاتین ال L می باشند و برای چفت کردن چهارچوب های در و پنجره های چوبی استفاده می شوند.

آجر قناس: این نوع آجر ها را به حالت مثلث و لچکی می برند.

آجر کاشی: از تلفیق آجر بدون لعاب با کاشی های لعاب دار به وجود می آیند که بصورت معرق کارگذاری می شوند.

آجر نسوز : این آجرها از اکسید منیزیوم ساخته می شوند. که در برابر حرارت های بسیار شدید مقاوم هستند و در ساخت دیوار کوره هامخصوصا کوره های ذوب آهن و فلزات کاربرد دارند.

در اینجا تعدادی اصطلاحات آجرها به ظورت مختصر برای شما ذکر کردیم. شرکت آجر ساحل با ارائه ی انواع آجر های کاربردی مانند آجر بهمنی، آجر قزاقی، آجر تونلی و غیره در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

 

 
 


:: برچسب‌ها: آجر اتوماتیک، آجر تونلی، آجر سفال اصفهان، آجر 5/5 ممتاز، آجر 10 سوراخ، آجر ، آجر نما، آجر قزاقی، آجر بهمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهتاب

پلیکیشن موبایل چیست؟

اول از همه بهتر است درباره اپلیکیشن بیشتر بدانیم و این که به چه معنا است. و بعد به اهمیت طراحی اپلیکیشن در اصفهان می پردازیم.  اپلیکیشن ها به نرم افزارهای گوشی های هوشمند گفته می شوند. حتما تا الان با این نرم افزارها آشنایی پیدا کرده اید. در کل اپلیکیشن شامل طراحی گرافیکی، نوشتن کد تا اولین نسخه برای تست می شود.

دنیای ما روز به روز در حال تغییر و تحول است و تنولوژی آن با سرعت روزافزونی در حال حرکت است. به همین خاطر گوشی های هوشمند مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. از این رو طراحی اپلیکیشن موبایل خیلی مهم شده است.

طراحی اپلیکیشن شامل طراحی برنامه های موبایل و تولید آن ها می باشد. پلت فرم همان سیستم عامل موبایل می باشد مثلا همه ما شنیده ایم که مثلا سیستم عامل موبایل اپل، IOS است و پلت فرم گوگل، اندروید می باشد. تمام این پلت فرم ها قوانین خاص خودشان را دارند مثلا زبان اپلیکیشن های اپل C می باشد و زبان اندروید جاوا است.

اهمیت بالای طراحی اپلیکیشن در اصفهان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، برنامه های مختلفی برای موبایل طراحی شده اند. در اصفهان هم با پیشرفت کسب و کار آنلاین در بیشتر مشاغل، صاحبان مشاغل در صدد هستند تا راه های کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنند. یکی از این راه کار ها طراحی اپلیکشن حرفه ای است. چرا که استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رواج پیدا کرده است و متقابلا طراحی اپلیکیشن هم بسیار مهم شده است. در اصفهان تعداد اندکی هستند که برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی کرده باشند. پس اگر در ابتدای راه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستید و یا می خواهید کار خود را رونق بیشتری دهید و گسترش دهید، می توانید منحصر به فرد باشید و با طراحی یک اپلیکیشن موبایل به هدف هایتان در کسب و کار زودتر برسید. طراحی اپلیکیشن حرفه ای می تواند مشتریان زیادی را به سوی خدمات شما جذب کند و کار را برای آن ها راحتتر سازد. در نتیجه موفقیت شما در کسب و کارتان تضمین شده است. در زیر به انواع اپلیکیشن های موبال که موجو هستند می پردازیم.

انواع اپلیکیشن های موبایل

به طور کلی اپلیکیشن ها شباهت بسیاری به نرم افزارهای کامپیوتری دارند.چرا که برای طراحی آن ها از فریم ورک ها و زبان های مختلف برنامه نویسی استفاده می کنند. اپلیکیشن ها را می توان به طور کلی به انواع زیر تقسیم کرد:

 

 اپلیکیشن های محلی: 

اپلیکیشن های محلی با استفاده از یکسری ابزارهای گسترش نرم افزار و زبان برنامه نویسی برای پلت فرم  IOS یا اندروید طراحی می شوند. به اینگونه که IOS از Xcode و Objective-C و اندروید ها از جاوا و اکلیپس استفاده می کنند.

    اپلیکیشن های HTML5 :

پایه ی اپلیکیشن های  HTML5 وب HYML5، جاوا اسکریپت و CSS است و همچنین قابل تغییر می باشند.

   اپلیکیشن های ترکیبی:

اپلیکیشن های ترکیبی در واقع یک کانتینر محلی اند که می توان به آن اپلیکیشن HTML5 اضافه کرد. که می توان گفت ترکیبی از دو مدل اپلیکیشن محلی و اپلیکیشن HTML5 می باشد.

برای طراحی اپلیکیشن مورد نظر ابتدا باید هدف خود را مشخص نمایید در جه زمینه ای می خواهید فعالیت کنید. آیا این اپلیکیشن کاربردی است، بازی است یا برای کسب و کار می باشد. بهتر است برای طراحی حرفه ای آن با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ دراین باره صحبت کنید و طراحی آن را به آن شرکت بسپارید. در اصفهان پیدا کردن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کمی مشکل است ولی با کمی تحقیق می توانید یک شرکت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید.

در ابتدا باید برای طراحی اپلیکیشن مواردی را در نظر گرفت:

    تعریف موفقیت:

باید اول برای خود مشخص نمایی که می خواهید برنامه تعداد مشخص دانلود داشته باشد، میزان پرداخت پول چگونه باشد، یا شاید برای شما تعداد کاربران هدف و موفقیت باشد. در این زمینه سعی کنید با خودتان واقع بین باشید.

    بودجه مورد نظر:

باید در نظر بگیرید که بودجه ای که شما در این زمینه چقدر است. هزینه ای که برای طراحی اپلیکیشن منظور می شود، بستگی به نوع طراحی و کارایی آن بسیار متفاوت است. پس بودجه خود را حتما مشخص نمایید.

    پلت فرم های مورد نظر:

اگر در همان ابتدا بازار خود را مشخص کنید می توانید مشخص کنید که می خواهید از چه پلت فرمی می خواهید استفاده کنید و چه چیزی به درد شما می خورد.

ویژگی های اپلیکیشن:

برای جذب و تشویق کاربران بیشتر باید اپلیکیشنی جذاب و منحصر به فردی طراحی کنید. پس باید به ویژگی های اپلیکیشن مورد نظر خود دقت کنید. و بعد از انتشار آن برای استفاده از آن برنامه ریزی کنید.

باید بدانید که پروسه طراحی اپلیکیشن کمی طولانی است چرا که باید برای هر سیستم عاملی آن را طراحی نمود. پس در همان ابتدای کسب و کارتان باید مشخص کنید که چه می خواهید. و طرحی کلی در ذهن داشته باشید.

همان طور که ذکر شد لازمه ی کسب و کار موفق، داشتن برنامه ریزی در کسب و کار آنلاین می باشد این برنامه ریزی باید به دست تیم حرفه ای در یک شرکت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ اجرا شود. از آنجایی که شهر اصفهان با تکنولوژی های کسب و کار پیشروی می کند ولی تعداد اندکی برای کسب و کار خود از اپلیکیشن ها استفاده می کنند. پس می توانید برای منحصر به فرد کردن کار خود برای کسب و کار خود، اپلیکیشن موبایل طراحی کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان در اصفهان با داشتن تیم حرفه ای و مجرب در خصوصدیجیتال مارکتینگ و مخصوصا طراحی اپلیکیشن اصفهان می تواند نیاز شما را در این خصوص برآوره سازد و شما را از همان ابتدای امر پشتیبانی نماید. رادمان با سوابق درخشانی که در ارائه ی بهترین خدمات به مشتری دارد مفتخر است که جزء شرکت های دیجیتال مارکتینگی است که می تواند تمام راه کار های دیجیتال مارکتینگ را اجرا نماید و مشتریان و صاحبان مشاغل را در هر امر بازاریابی دیجیتال پشتیبانی کند. این پشتیبانی از همان ابتدای استارت ایده تا موفقیت مشتری گرامی ادامه دارد. هدف رادمان جلب رضایت و رونق کسب و کار صاحبان مشاغل می باشد.



:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت در اصفهان، آموزش طراحی سایت در اصفهان، طراحی سایت حرفه ای در اصفهان، قیمت طراحی سایت اصفهان، طراحی سایت وردپرس اصفهان، طراحی سایت اصفهان، طراحی سایت در اصفهان، دیجیتال مارکتینگ اصفهان، شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهتاب
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد